Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

Λίγα λόγια για μένα

 Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης, του μεταπτυχιακού προγράμματος "Επιστήμες της Αγωγής" του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και του τμήματος Υποκριτικής Θεάτρου και Κινηματογράφου του ΙΕΚ Αμαρουσίου. Επίσης έχω αποκτησει Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, ύστερα από επιτυχή παρακολούθηση του Ετήσιου Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., καθώς και έχω παρακολουθήσει με επιτυχία το πρόγραμμα εξειδικευμένης επιμόρφωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Θεραπευτική, Συμβουλευτική».

Έχω γράψει τα βιβλία «Ο καραγκιόζης ξαναχτυπά» από τις εκδόσεις Δορκάς, "Το όνομα της γάτας", "Ο καραγκιόζης (μας) δουλεύει σε καντίνα" και "Το κασελάκι… και άλλες τρεις ιστορίες για ξυλοκόπους και παράδες" από τις εκδόσεις Εντύποις. Επίσης παραμύθια που έχω επεξεργαστεί αφηγηματικά έχουν περιληφθεί σε συλλογικούς τόμους των εκδόσεων Απόπειρα (Παραμύθια των ευχών – 2015, Παραμύθια με δυνατές γυναίκες - 2016, Παραμύθια των μεταμορφώσεων - 2018, Παραμύθια με τρελούς σοφούς - 2019, Μύθοι, Θρύλοι, Παραδόσεις σαν Παραμύθια - 2020). Επιπλέον συμμετείχα στα Λογοτεχνικά ημερολόγια 2022 και 2023 των εκδόσεων Κέφαλος.

Έχω παρακολουθήσει ένα διετές εργαστήριο πάνω στην τέχνη της αφήγησης με τον Δημήτρη Προύσαλη, καθώς και έχω συμμετάσχει σε βιωματικά σεμινάρια για την αφηγηματική τέχνη με Έλληνες και ξένους αφηγητές.

Έχω αφηγηθεί παραμύθια σε μουσεία, βιβλιοθήκες, ιδρύματα, πολιτιστικούς χώρους, συνεργατικά καφενεία κ.α. 

Παραμύθια μου έχουν δημοσιευτεί σε έντυπα και ηλεκτρονικά περιοδικά.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου